بهترین شهربازی های تهران برای بزرگسالان + آدرس و قیمت

4.2
از 20 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
بهترین شهربازی های تهران برای بزرگسالان + آدرس و قیمت
04 اردیبهشت 1403 08:00
0

بهترین شهربازی های تهران برای بزرگسالان، هیجان بسیاری را برایتان به ارمغان می‌آورند. هرکدام از این شهربازی‌ها، می‌توانند به‌قدری هیجان‌انگیز باشند که آدرنالین خونتان را به اوج برسانند. در این مطلب، بهترین شهربازی های تهران برای بزرگسالان را به شما معرفی می‌کنیم و آدرس و ساعت کاری هریک را در اختیارتان می‌‎گذاریم.

بهترین شهربازی های تهران برای بزرگسالان

  • پارک ارم
  • سرزمین عجایب
  • هلیوم پارک
  • شهربازی‌های فان تایم
  • شهربازی آناهید (ایستگاه شادی)
  • شهربازی ژوپیتر
  • شهربازی دریاچه چیتگر
  • سرزمین شگفت‌انگیز بوستان نهج‌البلاغه

پارک ارم

عنوان نخست بهترین شهربازی های تهران برای بزرگسالان را به شهربازی پارک ارم اختصاص می‌دهیم. ارم یکی از قدیمی‌ترین شهربازی‌های تهران محسوب می‌شود که از سالیان دور در برنامه تفریحی آخرهفته بسیاری از خانواده‌ها جای دارد. شهربازی پارک ارم از سال 1350 درحال فعالیت است و درمجموع با سه شهربازی روباز و سرپوشیده یکی از بهترین مکان‌های تفریحی پایتخت محسوب می‌شود که می‌توانید با خانواده از آنجا لذت ببرید.

گفتنی است که با گشت‌وگذار در شهربازی پارک ارم می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید و از باغ‌وحش، سیرک و سایر امکانات تفریحی آن هم استفاده کنید. علاوه‌بر این امکانات، یکی از بهترین کارتینگ‌های تهران به‌نام کارتینگ آزادی هم در نزدیکی این پارک قرار دارد و می‌توانید سری هم به آنجا بزنید. به‌طور کلی، با انتخاب پارک ارم به‌عنوان شهربازی بزرگسالان در تهران، دستتان برای تفریحات دیگر باز است؛ زیرا در نزدیکی پارک ارم، یکی از پینت‌بال‌های تهران به‌نام شایراد هم قرار دارد و می‌توانید از این تفریح هم بهره‌مند شوید.

  • ساعت کاری شهربازی روباز پارک ارم: شنبه تا سه‌شنبه از 4 عصر تا 11 شب، چهارشنبه تا جمعه از 2 بعدازظهر تا 11 شب
  • ساعت کاری شهربازی سرپوشیده پارک ارم: همه‌روزه از 10 صبح تا 8 شب
  • صفحه اینستاگرام شهربازی ارم: eram.park@
  • آدرس شهربازی پارک ارم: کیلومتر ۴ اتوبان تهران‌کرج، بعد از اتوبان شهید ستاری، کنارگذر راست پل اتوبان شهید باکری، لاین کندرو

موقعیت دقیق شهربازی پاک ارم روی نقشه

Eram.jpg
شهربازی روباز پارک ارم

سرزمین عجایب

شاید بتوان سرزمین عجایب را یکی از بهترین شهربازی‌های سرپوشیده تهران دانست. می‌توان گفت که سرزمین عجایب از بهترین شهربازی های تهران برای بزرگسالان و همچنین یکی از جاهای دیدنی تهران برای کودکان محسوب می‌شود که چندین شعبه دارد و شامل امکانات تفریحی بسیاری می‌شود. در این شهربازی سرپوشیده بزرگسالان تهران، یک زمین بولینگ حرفه‌ای هم وجود دارد که می‌توانید همراه با خانواده و دوستانتان از آن استفاده کنید و از لذت ببرید.

سرزمین عجایب در طبقه آخر یکی از بهترین مراکز خرید پایتخت به‌نام مجتمع تجاری تیراژه قرار گرفته است و این امکان را به شما می‌دهد تا در کنار تفریح و سرگرمی، خریدهایتان را انجام دهید و از فودکورت‌ها و رستوران‌های آن هم استفاده کنید. شاید غذاخوری‌های این مجتمع تجاری جزو بهترین رستوران‌های تهران نباشند؛ اما به‌دلیل محل قرارگیری‌شان در این مرکز تجاری مهم، همواره شلوغ و پر رفت‌وآمد هستند.

  • ساعت کاری سرزمین عجایب: شنبه تا چهارشنبه از 4 عصر تا 12 شب، پنجشنبه‌ها از 2 بعدازظهر تا 12 شب، جمعه و روزهای تعطیل از 12 ظهر تا 12 شب
  • صفحه اینستاگرام سرزمین عجایب: wonderland.iran@
  • آدرس سرزمین عجایب: خیابان اشرفی اصفهانی به‌سمت جنوب، پس از پل همت، مجتمع تجاری تیراژه

موقعیت دقیق سرزمین عجایب روی نقشه

Sarzamine Ajayeb.jpg
بخشی از شهربازی سرزمین عجایب

هلیوم پارک

هلیوم پارک شهربازی نیست؛ اما دست‌کمی از یک شهربازی ندارد. هلیوم پارک را می‌توان نوعی پارک بادی بزرگسالان تهران و کودکان دانست؛ اما ازآنجایی‌که وزن بزرگسالان برای بازی‌های بادی زیاد است، این پارک به‌صورت تخصصی به تفریح‌های پرشی می‌پردازد. از ترامپولین‌های حرفه‌ای به‌هم‌پیوسته و فوتبال حبابی گرفته تا داج بال و استخر اسفنج، همگی با کیفیت و امنیت زیاد در هلیوم پارک وجود دارد تا شما بتوانید ساعاتی را در این پارک، تفریح کنید. هلیوم پارک دو شعبه در تهران و مشهد دارد و تقریباً می‌توان آن را تنها پارک بادی بزرگسالان تهران دانست که اغلب از وسایل پرشی تشکیل شده است.

با بهترین کافه‌های روباز تهران آشنا شوید

  • ساعت کاری هلیوم پارک: شنبه تا سه‌شنبه از 10 صبح تا 11 شب، چهارشنبه تا جمعه از 10 صبح تا 11.5 شب
  • صفحه اینستاگرام هلیوم پارک: helium_park_iran@
  • آدرس هلیوم پارک: ایران مال، طبقه G1

موقعیت دقیق هلیوم پارک روی نقشه

Helium Park By Mohammad Hossein Vakili.jpg
هیلیوم پارک، عکس از محمدحسین وکیلی

شهربازی‌های فان تایم

اگر به گوش اهالی تفریح و شهربازی برسد که یک شهربازی بین‌المللی در تهران دو شعبه دارد، بسیار ذوق‌زده خواهند شد. فان تایم نام یک شهربازی سرپوشیده بزرگسالان در تهران است که در شهرهای استانبول و ازمیر هم شعبه دارد. یکی از شعب این شهربازی در مرکز خرید ارگ تجریش و دیگری هم دو کیلومتر آن‌طرف‌تر یعنی در مرکز خرید پالادیوم قرار گرفته است.

این شهربازی سرپوشیده بزرگسالان تهران با وسایل استاندارد و امکانات به‌روز، توانایی این را دارد که ساعت‌ها شما را سرگرم کند؛ به‌نحوی که متوجه گذر زمان نشوید و برای انجام بازی‌ها وقت کم بیاورید. شما می‌توانید پس از یک تهران‌گردی تمام‌عیار و بازدید از جاهای دیدنی تهران، به این شهربازی بروید و تفریح کنید. به‌طور کلی شهربازی‌های فان تایم از بهترین شهربازی های تهران برای بزرگسالان محسوب می‌شوند که در شمال تهران قرار گرفته‌اند و می‌توانید با همه اعضای خانواده از آن‌ها لذت ببرید. درضمن شعبه مجتمع تجاری ارگ تجریش سینما هم دارد. اگر شب‌هنگام به شهربازی فان تایم در ارگ تجریش می‌روید، می‌توانید لذت شب‌گردی در پایتخت را با نوشیدن یک فنجای چای در یکی از کافه‌های شبانه‌روزی تهران در آن منطقه، یعنی کافه آمانژ، تکمیل کنید.

  • ساعت کاری شهربازی فان تایم ارگ تجریش: 12 ظهر تا 11 شب
  • آدرس شهربازی فان تایم ارگ تجریش: میدان تجریش، ابتدای خیابان سعدآباد، مجتمع تجاری ارگ تجریش
  • ساعات کاری شهربازی فان تایم پالادیوم: 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس شهربازی فان تایم پالادیوم: زعفرانیه، بعد از میدان الف، کنار کوچه عروضی
  • صفحه اینستاگرام شهربازی‌های فان تایم: funtime.iran@

موقعیت فان تایم شعبه ارگ تجریش روی نقشه

موقعیت فان تایم، شعبه پالادیوم روی نقشه

Fun Time.jpg
نمایی از شهربازی فان تایم

شهربازی آناهید (ایستگاه شادی)

حالا به شرق تهران می‌رویم و شهربازی سرپوشیده بزرگسالان تهران را از این نقطه شهر معرفی می‌کنیم. شهربازی آناهید را می‌توانیم بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده شرق تهران بدانیم که امکانات و وسایل تفریحی استاندارد و به‌روزی دارد. آناهید که آن را با نام ایستگاه شادی هم می‌شناسند، یکی از بهترین شهربازی های تهران برای بزرگسالان محسوب می‌شود که به بیش از 80 نوع دستگاه مجهز است و علاوه‌بر آن‌ها، سالن بولینگ و بیلیارد این شهربازی را تکمیل‌تر از شهربازی‌های دیگر می‌کند. شهربازی آناهید محلی مناسب برای تفریح همه اعضای خانواده به‌ویژه ساکنان شرق تهران است و می‌توانند ساعاتی لذت‌بخش را در آنجا سپری کنند. پس از تفریح در شهربازی هم می‌توانید سری به کافه‌های این منطقه بزنید که جزو بهترین کافه‌های تهران محسوب می‌شوند.

  • ساعت کاری شهربازی آناهید: 12 ظهر تا 11 شب
  • صفحه اینستاگرام شهربازی آناهید: funstop.iran@
  • آدرس شهربازی آناهید: خیابان دماوند، ۵۰۰ متر بعد از سه‌راه تهرانپارس، برج آناهید

موقعیت دقیق شهربازی آناهید روی نقشه

Anahid (Fun Stop) By Hadiseh Safari.jpg
شهربازی آناهید (ایستگاه شادی)، عکس از محدثه صفری

شهربازی ژوپیتر

حالا به غرب تهران می‌رویم و یکی از مدرن‌ترین شهربازی‌های سرپوشیده غرب را معرفی می‌کنیم. ژوپیتر با امکانات خاص خود یکی از بهترین شهربازی های تهران برای بزرگسالان محسوب می‌شود که با تجهیزات پیشرفته‌اش توانسته نظر بسیاری از مخاطبان را جلب کند. شهربازی ژوپیتر در یکی از بهترین مراکز خرید تهران به‌نام مجتمع تجاری کورش قرار گرفته است و می‌توانید در کنار تفریح در شهربازی، به سراغ سینما، فودکورت و فروشگاه‌های لباس هم بروید. اگر در این شهربازی بزرگسالان در تهران کارت دانشجویی همراه داشته باشید، می‌توانید از 50درصد شارژ بیشتر بهره‌مند شوید. درضمن مرکز خرید کورش چندین سینما هم دارد که می‌توانید به آن‌ها هم سری بزنید و تفریحتان را تکمیل کنید.

  • ساعت کاری شهربازی ژوپیتر: همه‌روزه از ساعت 11 صبح تا 11 شب
  • صفحه اینستاگرام شهربازی ژوپیتر: familyjupiter@
  • آدرس شهربازی ژوپیتر: بزرگ‌راه ستاری شمال، بالاتر از خروجی حکیم، نبش پیامبر مرکزی، مرکز خرید کورش، طبقه دوم

بهترین سینماهای تهران کدام‌اند؟

موقعیت شهربازی ژوپیتر روی نقشه

Jupite.jpg
بخشی از شهربازی ژوپیتر

شهربازی دریاچه چیتگر

حالا که در غرب تهران هستیم، بهتر است از شهربازی دریاچه چیتگر هم صحبت کنیم. امکان ندارد صحبت از تفریحات تهران در میان باشد و نامی از دریاچه چیتگر برده نشود. دورتادور این دریاچه امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری وجود دارد که یکی از آن‌ها مجموعه تفریحی سرزمین شگفت‌انگیز است. این مجموعه تفریحی با امکانات پیشرفته و تجهیزات مدرن، یکی از بهترین شهربازی‌های تهران برای بزرگسالان و همچنین یکی از شهربازی‌های تهران برای کودکان محسوب می‌شود که می‌توانید همراه با تمامی اعضای خانواده از آن لذت ببرید.

همه وسایل این شهربازی، دورتادور دریاچه چیده شده‌اند و از هر طرف که وارد محوطه دریاچه شوید، حتماً به یکی از آن‌ها برخورد خواهید کرد. گشت‌وگذار در چیتگر را می‌توان یکی از تفریحات شبانه تهران به شمار آورد و خانواده‌های بسیاری شب‌هنگام در این منطقه تفریحی و گردشگری حضور دارند. گفتنی است نزدیکی این شهربازی به یکی از نام‌آشناترین پارک‌های جنگلی تهران یعنی پارک جنگلی چیتگر، موجب می‌شود علاوه‌بر شهربازی، گزینه‌های دیگری هم برای تفریح داشته باشید.

  • ساعت کاری شهربازی چیتگر: برای هر قسمت از شهربازی، متفاوت است.
  • آدرس شهربازی چیتگر: اتوبان همت غرب، اتوبان خرازی، دریاچه چیتگر

موقعیت دقیق دریاچه چیتگر روی نقشه

Chitgar.jpg
پرش در آسمان، از سرگرمی‌های محبوب دریاچه چیتگر

سرزمین شگفت‌انگیز بوستان نهج‌البلاغه

نوبت می‌رسد به یک سرزمین شگفت‌انگیز دیگر، این بار در یکی از بهترین پارک‌های تهران یعنی بوستان نهج‌البلاغه. شهربازی سرزمین شگفت‌انگیز دومین شهربازی بوستان نهج‌البلاغه محسوب می‌شود. اولین شهربازی آن یعنی بیلینو، مخصوص کودکان است و آن را به‌صورت یک پارک عمرانی طراحی کرده‌اند که جزو بهترین مکان‌های تفریحی تهران برای کودکان محسوب می‌شود. دومین شهربازی این پارک، سرزمین شگفت‌انگیز نام دارد که با تجهیزات منحصربه‌فردش، یکی از بهترین شهربازی های تهران برای بزرگسالان است.

از وسایل سرگرمی این شهربازی در بوستان نهج البلاغه می‌توان به پیست پرش در آسمان، سافاری پارک وحشت، قایق پرش در آب و راپل هوایی اشاره کرد. این شهربازی بزرگسالان در تهران به تفریحات هیجان‌انگیز دیگری مثل بانجی جامپینگ، سوئینگ و پل معلق هم بسیار نزدیک است و می‌توانید به آن‌ها سری بزنید و آدرنالین خونتان را افزایش دهید. البته گشت‌وگذار در این پارک زیبا خودش یکی از تفریحات رایگان تهران محسوب می‌شود که می‌توانید از آن لذت ببرید.

  • ساعت کاری سرزمین شگفت‌انگیز بوستان نهج‌البلاغه: 5 عصر تا 1 شب
  • صفحه اینستاگرام سرزمین شگفت‌انگیز بوستان نهج‌البلاغه: happyland_nahjolbalaghe@
  • آدرس سرزمین شگفت‌انگیز بوستان نهج‌‌البلاغه: کنار اتوبان همت، بین اتوبان یادگار و اشرفی اصفهانی، بوستان نهج‌البلاغه

موقعیت سرزمین شگفت‌انگیز بوستان نهج‌البلاغه روی نقشه

Saramine ShegeftAngiz By Majid Madadi.jpg
یکی از بازی‌های پارک نهج‌البلاغه، عکس از مجید مددی

سخن آخر

در این مطلب از مجله گردشگری لست‌سکند، بهترین شهربازی های تهران برای بزرگسالان را به شما معرفی کردیم. ممکن است در این شهربازی‌ها، وسایل تفریحی برای کودکان هم پیدا شود؛ بنابراین اگر با کودکان به این شهربازی‌ها می‌روید، بهتر است قبل از حرکت، با پیگیری در صفحات اجتماعی شهربازی‌ها یا برقراری تماس تلفنی، از داشتن وسایل سرگرمی مناسب کودکان اطمینان پیدا کنید. به‌نظر شما بهترین شهربازی بزرگسالان در تهران کدام شهربازی است؟

حسین نادری
حسین نادری

مهندس نرم‌افزاری خسته از کُدزنی هستم که عاشق سینماست و فیلم‌نامه‌نویسی می‌کند. مدتی‌ست که به دنیای تولید محتوا قدم گذاشته‌ام و نوشتن در لست‌سکند کار هر روز من شده است. نوشتن برای لست‌سکند به من این فرصت را می‌دهد تا با واژه‌ها به گوشه‌گوشه دنیا سفر کنم و تجربه‌های تازه‌ای به دست آورم. پس، نوشتن شد فصل مشترک مهندسی، فیلم‌نامه‌نویسی و تولید محتوای گردشگری؛ چیدن و مهندسی‌کردن هنرمندانه واژه‌ها کنار هم و کشف دنیاهای جدید.